Verkkokaupan toimitusehdot
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Kustannusosakeyhtiö Palava Sydän, y-tunnus 2374770-5. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.palavansydamenkauppa.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilauksesi sisällön, toimitusosoitteen, sekä asiakaspalvelun yhteystiedot.
Maksutavat
Tuotteiden ja niiden toimituskulujen maksamiseen tarjotaan seuraavia vaihtoehtoja:
Verkkopankkimaksamisen palveluntarjoajana toimii Verifone.
Toimitusaika
Lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä ja pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti. Useimmiten tilaus on perillä muutaman päivän sisällä.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulujen suuruuden näet ostoskorissa valittuasi maksu- ja toimitustavan. Yli 120,00 euron tilaukset lähetämme toimituskuluitta. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.
Toimitamme tilaukset Postin tai Matkahuollon välityksellä.
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Ota aina ensin yhteyttä saadaksesi ohjeet tuotepalautusta- tai vaihtoa varten!
Palautusosoite:
Kustannusosakeyhtiö Palava Sydän
Aleksanterinkatu 8
64260 KASKINEN
Puhelin: 044 376 8968
Sähköposti: posti@palavasydan.fi
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, maksusi palautetaan tilillesi, tai hyvitetään sille maksuvälineelle, jolla olet maksun alunperin suorittanut.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostilla osoitteeseen info@demoyritys.fi, puhelimitse numeroon 044 376 8968 (ark. 9-16), tai postitse osoitteella:
Kustannusosakeyhtiö Palava Sydän
Aleksanterinkatu 8
64260 KASKINEN
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos lähetys on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Kustannusosakeyhtiö Palava Sydän käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti, eikä luovuta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.